torstai 1. toukokuuta 2014

Lomailua masun kanssa

Kuten sisareni Superi, myös minä olin lomailemassa lämpimän auringon alla. Alkuun toki jännitti, leikkauksesta ei kuitenkaan ollut vielä kovin monta viikkoa. Muistan, kuinka kirurgi sanoi minulle, ettei suosittele EU-maiden ulkopuolelle lähtöä ennen kuin, leikkurista on kulunut yli kuukausi. Minulla taisi viikkoja tulla juuri kuusi, joten hiukan lähtiessä mietitytti, entä jos jotain komplikaatioita ilmenisi. Kaikki meni hyvin, ruoka maittoi, juoma upposi, oli lämpöä ja aurinkoa. Kaikkea maistelin, huono olo tuli vain kerran koko viikon aikana. Oikein onnistunut reissu siis.
Paitsi, paino ei tippunut grammaakaan. Ei kyllä tullut plussaakaan, mutta kotiin tullessa paino oli täsmälleen sama, kuin lähtiessä. Harmistus.
Mutta, usein aiemmin, loman jälkeen olo on ollut turvonnut, kiloja tullut helposti 3-4 lisää. Joten siihen verrattuna, edistystä tämäkin..

Rusketusraidallinen Läskipantteri

1 kommentti:

  1. Minulla lentäminen turvottaa ihan mielettömästi. Varsinkin jalkoja. Suosittelen lämpimästi tukipolvisukkia. Itselläni nämä oli jalassa edellisellä lomareissulla ja turvotusta tuli huomattavasti aikaisempia reissuja vähemmän.

    VastaaPoista