maanantai 28. huhtikuuta 2014

Kevätaamun punnitus by MadaG

Hei vaan :)
Punnituspäivä se koitti ja aamulla hypähdin vaa´alle heti vessakäynnin jälkeen. Iloiset lukemat tervehtivät minua masiinasta kertoen, että paino oli tänäaamuna 102,0kg! Eli aika mahtava -1,2kg pudotus viimeviikkoon!

Olen kyllä kävellyt menneellä viikolla jokapäivä, mutta vain pieniä kevyitä puolen tunnin lenkkejä, joista osa kepinheittoa koiralle. Eli hyvin kevyitä.

Lisäksi aloitin vatsalihashaasteen vajaa pari viikkoa sitten (ja olen lusmunnut viimeiset 3pv), muttei sen nyt pitäisi niin kauheesti vaikuttaa.

Isoin vaikutus taitaa olla inspiraatiolla, joka iski ja jonka myötä olen tinkinyt a) syömisajasta b) nukkumisajasta saadakseni toteuttaa halujani :D
Ensimmäistä kertaa elämässäni olen tainnut UNOHTAA syödä?

Se on käsittämätöntä, että voin unohtaa syödä??

 Vappua odotellessa

Vappuna olen lähdössä reissuun ja reissut on aina turmiollisia. Ensiviikolla tuskin pääsen hehkuttamaan mitään miinuslukuja, joten täytyy nauttia tästä. Siinä mielessä hyvä juttu, että onpahan vähän valmistauduttu reissuun ja jospa kilot sitten lähtee, kun pääsee normiarkeen reissun jälkeen :)

Juhannuksen tavoite on tällä hetkellä 2kg päässä, joten ei paha! Jatkossa vauhti saa olla maltillisempi ja joukkoon mahtuu nolla- ja plussaviikkoja. Tietenkään ei paljoa sellaisia saa tulla, mut on kuitenkin mahdollista.
Juhannuksena sitten saisi painon putoaminen rauhoittua lomaa kohden - vaikkakin aion siis jatkaa edelleen ihan samalla tavalla kuin tähänkin asti paitsi, että en merkitse syömisiä -
En muuten merkinnyt viimeviikollakaan, kun en vaan ehtinyt :D

Okei, tässä tämänpäiväinen raportti! Hyvää alkanutta viikkoa ja Selvää Vappua kaikille!

1 kommentti:

  1. Hyvältä näyttää ja olen kyllä ihan kade. Koskahan olisin itse ollut noin lähellä kaksinumeroisia lukuja...?

    VastaaPoista