torstai 16. tammikuuta 2014

Hyvä paha kalori

Uskon vakaasti kaloreiden laskuun. Syöt vähemmän kuin mitä kulutat, niin homman pitäisi olla selvä ja kilojen tippua. Mutta on tämä vain niin perskuleen vaikeaa.
Nutraaminen ei ole lähtenyt käyntiin niin hyvin kuin olin suunnitellut. Aina tulee jokin pakollinen palaveri tai lounasmeno, mikä vesittää koko päivän nutraussuunnitelman. Tästä syystä viime viikon tuloskin jäi taas hyvin löyhäksi, vain 1,5 kiloa miinusta. Ja tiedän jo nyt, että ensi viikko on plussaa, ihan varmasti, koska viikonloppuna olen taas reissussa, jossa nutrauspurkit voi ihan suosiolla jättää kotiin. Tämän jälkeen ainakin kalenteri sanoo, että pitäisi olla kahden viikon suvantovaihe, sivut ovat tyhjänä, reissujakaan ei ole, joten laitan toiveeni sinne.

Mutta siis kaloreista. Nutriletin kanssa niitähän tulee päivälle noin 550-650, vähän riippuu. Nälkä ei ole eikä tule, mutta auta armias se pahanhajuinen hengitys. Olen jo alkanut miettimään, että oleko jokin hiilihydraatti/sokeriaddikti ja kroppa taistelee sokerittomuutta vastaan pahanhajuisella hengityksellä. Jos mulla on nutrilet-päivä, niin viimeistään iltapäivällä alkaa suuta kuivaa. Vaikka olen pyrkinyt koko ajan pitämään työpöydän vieressä vesipulloa. Ei auta vaikka joisi litratolkulla, suu pysyy kuivana ja sitten alkaa jo itsekin huomata, kuinka henki haisee. Ei auta purukumit, ei suuvesikurlaukset, ei mikään. Ärsyttävää! Jos koko Suomi nutraa, niin olisi kiva tietää, haiseeko koko myös pahalle??

Uusi ystäväni crosstrainer. Toimii ihan hyvin, eli siis ei ainakaan vielä ole hajonnut. Muutaman kerran olen sitä nyt kokeillut ja sykkeet nousee 10 minuutissa taivaisiin. Olin ajatellut, että jos kerran päivässä jaksaisi tunnin sillä polkea. Paskan marjat, parhaimmillaan olen pystynyt 20 minuuttiin. Onkohan sen pituisesta ajasta edes mitään hyötyä tässä painonpudotus-projektissa? No, nyt pitää ottaa itseään siinäkin asiassa niskasta kiinni. Kun vain jaksaisi herätä aamuisin hiukan aiemmin..

2 kommenttia:

  1. 20 min tasasykkeellä on se " minimi" joka kannattaa polkea, jos haluaa polttaa rasvaa.Sitä lyhyempinä aikoina ei sitten ehdi tosiaan se rasva tiriseen. MUTTA!!! EI SE HYÖDYTÖNTÄ OLE tehdä vähempää! Ei missään nimessä! Jokainen polkaisu vie lähemmäs tavoitetta :) Eli vaikka sitten 5 min pätkissä, niin hyötyä on varmasti!

    Kun minä aloitin lenkkeilyn, niin aloitin postilaatikolla käymisellä. Ja meidän postilaatikko on talon toisella puolella...
    Vaikeinta on lähteä tai aloittaa. Kun alkuun pääsee, niin siitä se sitten sujuu helpommin.

    Mun kikka salilla on tehdä esim. crosstrainerillä ensin esim 10-tasolla vähän aikaa ja tiputtaa sitten vaikka 6-tasolle. Jos lähden 1 tasolta taso kerrallaan, niin se 6-taso tuntuu pahalta. Mut kun alkuun pistää sen 10, niin se 6 menee kuin vettä vaan :D

    Ja siis mitä sinä sanoit huonosta pudotuksesta?!!
    1,5kg on ERITTÄIN HYVÄ! Onnea siitä! :)
    Toivottavasti miinusta tulisi ensiviikollakin !

    Tsemppiä!

    Madagaskar

    VastaaPoista
  2. Hyvältähän tämä kuulostaa! Ja se pahanhajuinen hengitys löytyy todistetusti myös karppaajilta :) Haistaan siis kimpassa!

    VastaaPoista