keskiviikko 1. tammikuuta 2014

On tammikuu pitkä ja hipaton (by Madagaskar)

Taidan listata ne 12 asiaa tähän ja lopuksi paljastaa haasteen, johon aion tammikuussa vastata. :)

Parhaat puoleni, täältä ne tulee...

1. Minulla on kaunis suu joka hymyilee usein.

2. Minulla on suuret kädet ja kauniit, pitkät sormet.

3. Minä osaan löytää asioista hyvät puolet silloinkin, kun ne ovat tosi vähissä.

4. Minä olen rohkea ja neuvokas ja valmis tekemään paljonkin tarpeen vaatiessa.

5. Nauran paljon ja tykkään yllättää sekä ilahduttaa ihmisiä.

6. Olen tunneälykäs ja huomaan asioita ihmisissä.

7. Minä olen uskollinen kumppani ja valmis tekemään työtä parisuhteen eteen.

8. Olen myös hyväntahtoinen ja avulias enkä säästä vaivaa auttaessani ystävää.

9. Minä olen hieman naiivi ja luen sen hyväksi puoleksi, vaikka se ei aina pelkästään ole hyvä asia. Se kuitenkin tekee minusta jollain tasolla omasta mielestäni paremman ihmisen.

10. Minulla on kauniit, pitkät hiukset ja olen niistä ylpeä. Vuosia luulin, etten voisi koskaan saada pitkiä hiuksia. Olin väärässä, onneksi.

11. Olen spontaani ja seikkailunhaluinen, vaikken kuitenkaan ihan aina ja kaikessa. Kuitenkin usein olen valmis kaikenlaiseen hauskaan hyvinkin lyhyellä varoitusajalla.

12. Minulla on monessa suhteessa idearikas mielikuvitus ja olen hyvä ratkomaan ongelmia.

Pyysin puolisolta, että kertoisi kaksi hyvää puolta minusta. Tässä pikavastaukset.

1. Luonteeltani olen rakastava ja välittävä

2. Olen hyvä äiti


Tammikuussa lupaan...

Olla herkuttelematta. Herkkuihin luetaan karkit, sipsit, suklaat, jäätelö. Jos kyläilee ja kylässä on tarjolla pullaa tai kakkua tai vastaavaa, niin se on sallittua :) Mut kotona ei.

Näillä eväillä..

3 kommenttia:

  1. Kuulostaa hyvältä! Tsemppiä!

    sekä Hyvää Uutta Vuotta!

    VastaaPoista
  2. Onkos tämä meidän tammikuun haaste yleisesti vai oliko tulossa jotain viikkohaasteita? Itse voin hyvin tähänkin osallistua. Seuraava karkkipäivä kun on luvassa vasta 1.3.2014. Mutta minulla on vähän tiukempi linja eli ei hiilihydraatteja ennen tuota maaliskuun alkua, joten ei kakkuja edes kyläillessä tai kokouksissa.

    VastaaPoista
  3. Minusta Se voisi olla Sellanen kuukausihaaste, johon osallistuu halukkaat. :) Viikkohaasteet vois lähteä pyörimään loppiaisesta ja mikäli kukaan muu ei ole erityisen innokas laittamaan haastetta niin minä kyllä laitan. Kaipaisin nimittäin jotain tekemistä. Ehkä jokin yhdistetty haaste. Hmm... Tai punnerrushaaste... Mietitään. :D

    -madagaskar

    VastaaPoista