lauantai 21. joulukuuta 2013

Ihana minä (by Läskipantteri)

Itsestään parhaimpien puolien keksiminen tuntui aluksi vaikealta, tai no - Tuntuu edelleen. Siitä syystä tämän postaus tuleekin vauhdilla, ilman ajatuksia, kirjotan 12 parasta asiaa itsessäni, ilman sen suurempia miettimisiä.

1. Olen iloinen. Näin ainakin itse itselleni uskottelen. Toisten ihmisten seurassa kuitenkin harvemmin olen ensimmäisenä näyttämässä pahaa päivääni. Kotona taasen tilanne voikin olla toinen ja joskus aamuisin olenkin varsinainen mörökölli.

2. Mielestäni minulla on hyvä huumorintaju. Toisinsanoen omasta mielestäni kerron toisille hauskoja juttuja.

3. Olen ylpeä siitä, että mielestäni minulla on terve elämänasenne, en ole pingottaja, en terveysintoilija, perusarvot kohdallaan siis.

4. Omasta mielestäni tiedän, mikä on tyylini ja se on mielestäni minulle oikein hyvä ja sopiva. (Superi hiljaa väärän värisestä puserosta)

5. Hyvät tissit. Olen aina ollut tyytyväinen tisseihini.

6. Nokkeluus. Pidän itseäni, en niinkään fiksuna tai sivistyneenä, mutta hyvinkin nokkelana. Tästä syystä jään hyvin harvoin nuolemaan näppejä täysin uusienkaan ja ns. vaikeidenkin asioiden parissa. Tiedän aina, mistä lähden hakemaan apua, jos en itse ymmärrä, olkoon tämä yksi puoli nokkeluutta.

7. Empaattinen. Pystyn asettumaan toisen asemaan, kuuntelemaan ja ymmärtämään.

8. Lyhytvihainen ja pitkäpinnainen. Kestää kauan saada minut suuttumaan, mutta vain vähän aikaa saada minut leppymään.

9. Sinnikäs. Jos lupaan tehdä jotain teen.

10. Uskollinen. Lojaali. Luotettava. Pyrin aina pitämään lupaukseni.

11. Innostunut. Olen usein mukana, tsemppaan, pyrin pitämään fiilistä yllä jne.

12. Tunteellinen. Vaikkakin joskus hävettää itkun tihrustaminen kesken salattujen elämien, on tunteellisuus mielestäni tärkeää, jotta voi ymmärtää maailmaa.

Että näin.

Ensi viikon keskiviikkona minulta ei tule postausta eikä painotietoa. Olen vaa'an ja internetin ulottumattomissa. Joulukilot päivitän kuitenkin heti, jahka pääsen vaa'alle. Ehkä ensi perjantain tietämissä.

Olen luvannut itse itselleni, että 1.1. alkaa taas ja täydellä ryminällä. Ensin 18 päivän tehokuuri, stop, sen jälkeen tehokuuri vielä tammikuun loppuun. Lisäksi lisää liikuntaa ja kevät vedetään täysillä. Tavoitteena olisi 120 kg maaliskuulle. Lisäksi puolisko on luvannut, että jahka 110 alittuu, mä pääsen New Yorkiin.. Eli oisko se sitten kesää?

1 kommentti:

  1. Vitsi et kuulostaa hyvälle, tuollainen matka motivoittaa kummasti. Tsemppiä!

    VastaaPoista